Odpowiedzi

2010-03-09T21:39:57+01:00
Drodzy rodzice,
czytajcie dzieciom, bo to pozwala im fantazjować.
Mają większy zasób słów.
Umieją wymawiać więcej słów.
Zwiększa im się szansa lepszego czytanie w przyszłości.
Po prostu Uczą się a zarazem bawią.


Może być.?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:41:48+01:00
Drodzy rodzice!
zapewne słyszeliście o ''akcji cała polska czyta dzieciom''. Jest to bardzo przemyslana akcja. ona nie została wprowadzona dlatego aby utrudnić zycie mamie, tacie czy nawet dzieciom. Specjalnie dzisiaj do niej zachęcamy, ponieważ dzieki codziennemu czytaniu swoim pociechom rozwijają one swoje umiejętnosci, zdolnoścfi oraz uczą się nowych bogatych słów. po pewnym czasie ciągłego czytania na pewno zauwazycie panstwo u swoich dzieci jak bogate stało się ich słownictwo. a dzięki czemu tak się stanie? własnie poprzez codzienne czytanie razem z dzieckiem.
bedzie naaaaj? <:
2010-03-09T21:43:08+01:00
Akcja " Cała Polska czyta dzieciom" polega na codziennym czytaniu swoim dzieciom książek np. do snu. Ma to na celu zaglębienie relacji między rodzicem a dzieckiem. Szanowni rodzice daje to możliwiść zacieśnienia więzi z dzieckiem. W dodatku czytanie rozwija dziecięcą wyobraźnie. Nasze dzieci mają szansę dobrze sporzytkować czas wspólnie z nami, nie przed komputerem. Ponad to udowodniono, że ma to wpływ na inteligencję dziecka wycisza je oraaz relaksuje przed snem. Szalenie gorąco polecam przylaczenie się do akcji " Cała Polska czyta dzieciom".