Odpowiedzi

2010-03-09T21:40:27+01:00
2010-03-09T21:40:54+01:00
W lecie- duże opady deszczu nieustające

na wiosnę- rzeki rozmarzają, a śnieg i lód topnieje spływając do rzek
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:41:27+01:00
A) w lecie- w Polsce wtedy występują duże opady deszczu więc woda spływa do rzek. Lipiec i czerwiec-wtedy są największe opady.

b) na wiosnę- ponieważ wtedy się topi śnieg
6 5 6