Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T21:54:09+01:00
Pieśń o Rolandzie-
Dzieje Tristana i Izoldy
Kwiatki świętego Franciszka
Boska komedia
Bogurodzica
Legenda o świetym Aleksym
Rozmowy Mistrza Polikarpa ze śmiercią
Kroniki
Franciszek Villon
O zachowaniu się przy stole
Satyra na leniwych chłopów
Lament świętokrzyski
3 4 3
2010-03-09T21:54:52+01:00
- Pieśń o Rolandzie
- Boska komedia
- Romans o róży
- Bogurodzica
- Kwiatki świętego Franciszka
- O zachowaniu się przy stole
- Posłuchajcie, bracia miła
- Kwiatki świętego Franciszka
- Kwiatek czysty smutnego sierca
- Kroniki Galla Anonima
3 4 3
2010-03-09T21:59:43+01:00
Bogurodzica
Lament świętokrzyski
Boska Komedia
Modlitwa do Bogurodzicy
Rozmowa Mistrza Polikarpa ze śmiercią
Wywiad
Wielki Testament
Pieśń o Rolandzie
Tristan i Izolda
Kronika Polska
Psałterz floriański
Legenda o świętym Aleksym
O zachowaniu się przy stole
Satyra na leniwych chłopów
1 5 1