Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T22:01:35+01:00
(-4°C) +(-5°C) +(-2°C)+ (1°C)+ (0°C) +(-1°C) +(-3°C) /7 =-4-5-2+1+0-1-3/7 =-14/7= -2°C
Odp.Średnia temp. tego tygodnia wynosi -2°C.
Pozdrawiam :)
2 5 2
2010-03-09T22:02:16+01:00
-4°C -5°C -2°C + 1°C + 0°C -1°C -3°C= -14 \7 = -2°C
2 5 2
2010-03-09T22:02:44+01:00
-4+(-5)+(-2)+1+0+(-1)+(-3)=-14
-14/7=-2

odp. srednia temp. tego tygodnie wynosi -2
2 5 2