Odpowiedzi

2010-03-09T22:18:00+01:00
3,5 -waga ciezarowki
67 - tyle stołów
67*4 =268 - Tyle krzeseł
268*3,75 = 1005 kg - waga wszystkich krzeseł
3,75kg*3*67=753,75kg - waga wszystkich stołów

1005kg + 753,75kg = 1758,75 waga stołów i krzeseł

waga ciezarówki z załadunkiem - 3,5+1,76=5,26 t
Licze na naj!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T22:20:59+01:00
67*4=268
268*3,75=1005

3,75*3=11,25
67*11,25=753,75
3,5t=3500kg

1005kg+753,75kg+3500kg=5258,75kg

5258,75kg= 5t258,75kg
ODP: Załadowana ciężarówka waży 5t i 253,75 kg.

Dokładne obliczenia.
2010-03-09T22:21:35+01:00
3,5t=3500kg-waga ciężarówki
67*4=268-ilość załadowanych krzeseł
268*3,75kg=1005kg-waga wszystkich krzeseł
3*3,75kg=11,25kg-waga 1 stołu
67*11,25kg=753,75kg-waga wszystkich stołów
35000kg+1005kg+753,25kg=36758,75kg-waga załadowanej ciężarówki