Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T22:20:09+01:00
A) P=πr²
P=49π

b) r=12/2
r=6
P=πr²
P=36π

c) Odległość okręgu od środka jest równa promieniowi r.
r=17/2
r=8,5

d) 10=πr²
10/π=r²
r=√(10/π)

e) 5=2πr
r=5/(2π)

f) 4=πr²
r=2/√π
l=2πr
l=4π/√π
4 4 4
2010-03-09T22:24:27+01:00
A)

P = πr²
p = 7²π
p = 49π

b)

l = 2r
r = 6

p = πr²
p = 36π

c)

r = 8,5

ob = 2πr
ob = 17π

d)

p = πr²
10 = πr²
r² = 10/π
r = √10/π

e)

ob = 2πr
5 = 2πr
r = 5/2π

f)

p = πr²
4 = πr²
r² = 4/π
r = 2/√π

ob = 2πr
ob = 4/√π



3 5 3