Szerokosc jednego ekranu wynosi 112 m . Ile takich ekranow trzeba ustawic po obu stronach jezdni wzdloz calego odcinka drogi o dlugosci 1 km.?

a)18 b) 16 c)9 d)8

Prosze wszystkie obliczenia do tego zadania.Daje za nie 10 pkt.

Z GORY DZIEKI

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T22:34:57+01:00
1000m*2 = 2000m < 2 strony jezdni ;)
2000m\112m = 17,86
PRAWIDŁOWA ODPOWIEDZ TO ODPOWIEDZ A) 18
Licze na NAJ ;)
5 4 5
2010-03-09T22:38:13+01:00
1+1=2km
2km=2000m

2000/112=17,85..≈~18

18 ekaranów
4 4 4
2010-03-09T22:38:16+01:00
1000m * 2=2000
2000m:112m =18 Odp:Wzdłuż całego odcinka trzeba ustawić 18 ekranów
5 3 5