Uzupełnij informacje na temat planety malego ksiecia:
nazwa............
wielkosc..............
historia odkrycia.................
roslinnosc............
elementy przyrody nieożywionej.............
przedmioty uzywane przez malego ksiecia.........
czynnosci, ktore musi wykonywac osoba odpowiedzialna za planete................

2

Odpowiedzi

2010-03-09T22:50:32+01:00
NAZWA: B-612
WIELKOŚĆ: NIE WIELE WIĘKSZA OD NIEGO(MAŁEGO KSIĘCIA)
ROŚLINNOŚĆ: RÓŻA, BAOBABY
ELEMENTY PRZYRODY NIEOŻYWIONEJ: WYGASŁY WULKAN
PRZEDMIOTY UŻYWANE PRZEZ MAŁEGO KSIĘCIA: KLOSZ(KTÓRYM CHRONIŁ RÓŻE)
CZYNNOŚCI KTÓRE MUSIAŁA WYKONYWAĆ OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA PLANETĘ: WYRYWANIE BAOBABÓW BY NIE OBROSŁY CAŁEJ PLANETY
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T23:19:50+01:00
Nazwa- Planeta B-612
wielkość-maleńka planeta naszego Układu Słonecznego,
roślinność- baobaby i bardzo malutkie skromne kwiatuszki, róża
elementy przyrody nieożywionej- 3 wulkany, w tym jeden wygasły
czynnosci, ktore musi wykonywac osoba odpowiedzialna za planet -usuwanie rosnących pędów baobabów, czyszczenie wulkanów
18 3 18