Zad.1
Complete the sentences with a few or a little
1)Is there any bread ?Yes , there"s .................
2)Are there any apples?Yes ,there are ..................
3)There "s ................vinegar in the bottle.
4)Have you got any salt?Yes , there"s..................
in the packet
5)there are ....................potatoes in the coupboard.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T22:47:12+01:00
1. little
2. few
3. little
4. little
5. few

powinno byc dobrze ;)
2010-03-09T22:50:15+01:00
Jak dobrze widze to wszedzie ma byc some - bo to zdania twierdzace - any dodajemy w pytaniach i w przeczeniach
2010-03-09T23:03:41+01:00
Jesli chcesz zrobic sam.
tu masz regulke:
a few- policzalne
a little- niepoliczalne tak jak, pamietaj o tym:
bread czy vinegar.

some- jesli chcesz na latwizne,
a to ze zdania twierdzace to nie znaczy ze uzywa sie some O_o
zreszta, robic jak w poleceniu bo punkty obetna!