Takie fajne zadanko xD
mnie sie nie chce myśleć :( bo mnie głowa boli ;/
wiec moze mi ktos pomoże xD ;*

no więc... napisz historyjke o tym , jak spędziłeś czas dowolnego popołudna (możesz troche pofantazjowac). wykorzystaj przynajmniej 10 z podanych niżej czasoiwnikow i uzyj ich w 1 os. liczby poj. czsu przeszłego
-zacząć -trzasnąć - wziąć
-podjąć -przyjąć -odpocząć
-ziewnąć -zamknąć - usnąć
-ścisnąć -pisnąć -zająć



dziękuje ;)

2

Odpowiedzi

2009-10-22T21:57:08+02:00
Popołudnie zaczęłam nerwowo.
Na samym wejsciu do domu trzasnęłam drzwiami. Wziełam książkę aby odpocząć ale zaczełam ziewać i przyjełam do wiadomości że podejme się czegoś innego więc ja zamknełąm.
Ścisnełam zbyt mocno długopis a on pękł.
Usunełam ślady po nim i wyrzuciłam do kosza.
Moim zdaniem wstałam lewą nogą .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T22:02:47+02:00
Wczoraj zadania się podjąłem,
gości do domu swego przyjąłem.
Ziewać ze zmęczenia chciałem,
ale pisnąć słowa nie umiałem,
omal na fotelu nie usnąłem,
bo duży obowiązek na siebie wziąłem.
Jednego niechcący drzwiami ścisnąłem,
a potem na klucz je zamknąłem.
Zająłem miejsce na środku pokoju,
zacząłem opowiadać o pracy znoju.
Wtedy niechcący trzasnąłem drzwiami,
czas już kończyć z tymi nudami !
:P