Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T21:47:10+02:00
2009-10-22T21:48:44+02:00
Rozwiązanie :

To proste :) Pasek startowy (gdzie pisze start) -----> w prawo az do końca... widzisz klawiaturkę... klikasz lewym i bierzesz Polski bez Polski (214) Myślę że pomogłem od siebie ;p

Można liczyć na naj ?! :D
2009-10-22T21:48:49+02:00
Jeśli tak się stanie najlepiej jest odpalić komputer jeszcze raz lub pisać y zamiast z i na odwrót.
1 1 1