Potrzebuję uzupełnić 3 zdania wyrazem w trybie rozkazującym..

Oto te wyrazy,które trzeba przekształcić na tryb rozkazujący i wrzucić do zdania .. : WASCHEN SCHNEIDEN VERRUHREN

A oto zdania do uzupełnienia tymi wyrazami..:
1. .... die Tomaten zuerst!
2. ... die Tomaten in Scheiben!
3. ... Salz mit Pfeffer und Ol!

Ps. tych znaków niemieckich nie umiem pisać ;p

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T00:16:03+01:00
Wash die tomaten zuerst!
schneid die tomaten in scheiben!
verruhr salz mit preffer und oi
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T00:16:19+01:00
1. wash
2. schneid
3. verruh