Odpowiedzi

2010-03-10T07:48:16+01:00
Łów -
połów
słówko
tułów

róż-
różowy
róża
podróż

wóz-
powóz
przewóz
wózek

uj-
maluje
ujemna
koloruj

pół-
półka
półtora
współczynnik

Mam nadzieję, że takie wystarczą. Jeśli chcesz jakieś inne to pisz na wiadomość prv. :)
2010-03-10T07:53:33+01:00
Połów
słówka
ołówek
róża
różowy
podróż
wózek
powóz
wąwóz
uporządkuj
odpisują
kolorują
półka
półtora
półtłusty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T08:05:10+01:00
Łów-połów, ołów,główny
róż-różaniec,różdżka,różowy
wóz-wózek,wąwóz,powóz
uj-ujście.wuj,kuje
pół-półwysep,półtora,północ