Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T09:55:01+01:00
Na
n=6 mol szukane:
ms
M=23 g/mol
n=ms/M
ms=M*n
ms=23g/mol*6mol=138g (mol się skraca)
2010-03-10T10:16:34+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MNa=23u
1mol Na-------23g
6moli Na------xg
x=6*23
x=138g