Odpowiedzi

2010-03-10T09:23:04+01:00
4Al + 3O2 -> 2Al2O3
mAl = 27
mAl2O3=27*2+3*16=54+48=102
27*4= 108
102*2= 204

108 g Al -> 204 g Al2O3
Odp. Powstaje 204 g tlenku glinu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T10:21:09+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MAl=27u
mAl2O3=2*27u+3*16u=102u
4Al + 3O2----->2Al2O3
108g Al--------204g Al2O3

Powstanie 204g Al2O3 (tlenku glinu)