Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T10:07:28+01:00
JAN KOCHANOWSKI:

1. "Gościu, siądź pod mym liściem, a odpocznij sobie!"

2. "Żona uczciwa ozdoba mężowi
I najpierwsza podpora domowi."

3. "Miło jest szaleć, kiedy czas po temu."

4. "Nie porzucaj nadzieje, Jakoć się kolwiek dzieje."

5. "Cnota skarb wieczny, cnota klejnot drogi."

6. "Szlachetne zdrowie,
Nikt się nie dowie,
Jako smakujesz,
Aż się zepsujesz."
2010-03-10T10:16:00+01:00
Setencje to:
Carpe diem-chwytaj dzień
aurea mediocratis- złoty umiar
non omnis moriari
sapere aude
Człowiekiem jestem i nic, co ludzkie nie jest mi obce
exegi monumentum