Odpowiedzi

2009-10-22T22:06:04+02:00
Zasiedlenie sie ludzi, Nowe tereny gospodarcze i rolnicze, Nowy kraj
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T22:08:15+02:00
-zaczęto do niej ,,przysyłać" ludzi karanych z Hiszpanii i Portugalii
-niszczono tamtejsze kolonie,zabijano tubylców
-była przymusowa praca niewolników
-Portugalczycy i Hiszpanie zaczęli się rządzić w Ameryce
-nie była już ona odizolowana od świata,dowiedziała się o niej cała Europa

2009-10-22T22:08:39+02:00
Mieszkańcy ameryki wymierali z głodu.
Wszystkie towary Ameryki wywożono do Europy.
Wzrosła wiedza ludzi.