Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T11:07:35+01:00
Fe(SO₃)₃- siarczan IV żelaza III
ALPO₄- fosforan V glinu
Fe₂S₃- siarczek żelaza III
ZnS- siarczek cynku
NaNo₃- azotan V sodu
CuCo³- węglan miedzi II
CuS- siarczek miedzi II
Cu₂S- siarczek miedzi I
2010-03-10T11:12:55+01:00
Siarczan(IV) zelaza (III)
Fosforan(V) glinu
siarczek żelaza (III)
siarczek cynku
azotan (V) sodu
węglan miedzi(II)
siarczek miedzi (II)
siarczek miedzi (I)