Oglądać reklamy czy nie oglądać? Z punktu widzenia telewizora przedstaw plusy i minusy pokazywania reklam.

Plusy: .........................................................................
Minusy: .......................................................................
Ostateczny wniosek: .......................................................

Bardzo proszę o szybką odpowiedź !! :*:*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T11:14:27+01:00
Plusy:
-można się dowiedzieć jakie produkty lub usługi proponuje dana firma
-można dowiedzieć się cenę produktów lub usług
minusy:
-psujemy sobie oczy
-marnujemy czas
Ostateczny wniosek:
warto oglądać reklamy ale niezbyt długo i blisko ekranu
6 3 6
2010-03-10T11:15:58+01:00
Plusy: można zobaczyć coś w reklamie ciekawego i to kupić.
minusy: tracenie czasu.
ostateczny wniosek: można oglądać reklamy jeśli mamy na to ochotę.
26 4 26