Obszar terenu z którego wody powierzchniowe spływają do jednej rzeki-8 liter
rzeka,która dochodzi do oceanu,morza,jeziora,nie jest dopływem innej rzeki-2 słowa liter i 6 liter
granica między dwoma sąsiednimi dorzeczami lub zlewiskami-2 słowa 5 i 5 liter

PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T11:16:34+01:00
Dorzecze
rzeka główna
dział wodny
54 4 54
2010-03-10T11:19:00+01:00
Zlewisko
rzeka główna
dział wodny
20 1 20