Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T11:35:31+01:00
Korzyści z budowy zbiorników sztucznych:
-zapasy wody na wypadek suszy
-możliwość budowy elektrowni wodnych
- handel - turystyka

Liczę na najjj ;)
2010-03-10T11:44:30+01:00
Np
dla turystyki sztuczne jeziora ;
może zapobiec podtopienia,ponieważ "przetrzymają" nadmiar wody;
do przetrzymywania wody pitnej bądź tez jako zbiornik np dla straży