Odpowiedzi

2010-03-10T12:21:59+01:00
Nie wrzucam śmieci do rzeki.
Do mycia zębów nalewam wodę do kubka.
Może coś takiego :P
2010-03-10T12:22:50+01:00
Moją propozycją jest budowanie coraz większej ilości oczyszczalni cieków dzięki czemu nie potrzebne toksyczne substancje nie będą spływać do czystych wód z których my korzystamy. Również dzięki temu będzie czystsza okolica.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T12:23:35+01:00
W mojej okolicy zaproponowala bym budowe oczyszczalni sciekow oraz alozenie filtrow oczyszczajacych wody, gdyz to dobry sposob zeby woda byla czysta.Bardziej wyszukanymi i nowoczesnymi sposobami, które dotyczą głównie dużych organizacji jest stosowanie bezściekowych technologii w produkcji przemysłowej, utylizacja wód kopalnianych oraz powtórne wtłaczanie tych wód do górotworów, budowa zbiorników retencyjnych, napowietrzanie wód stojących. Ważne jest też, by wysypiska śmieci były dobrze zabezpieczone i zeby ludzie w koncu zmadrzeli i nie wrzucali smieci do wody poniewaz to bardzo zagraza nam samym oraz srodowisku