Hello!

Unfortunately we failed to deliver the postal package sent on the 7th of January in time
because the addressee's address is inexact.
Please print out the invoice copy attached and collect the package at our department.

United Parcel Service of America.




O co w tym chodzi ? proszę o szybkom odpowiedź

2

Odpowiedzi

2010-03-10T12:35:31+01:00
Cześć! Niestety nam nie udało się doręczyć pocztowy przesłany na nowy adres pakiet 7. stycznia na czas ponieważ adres adresata jest niedokładny. Proszę drukować fakturę kopia przywiązała i zbierać paczkę przy naszym departamencie. Zjednoczona Paczka Usługa Ameryki.



:) mam nadzieję że chociaż troszkę pomogłam
:)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T12:35:45+01:00
Witaj!

Niestety nie udało się nam osiągnąć pakietu pocztowego wysłanego 7 stycznia ponieważ adres odbiorcy jest niedokładne.
Proszę wydrukować fakturę kopia w załączeniu oraz pobieranie pakietu na nasz serwis.