Przyporządkuj każdego z podanych pisarzy do odpowiedniej epoki literackiej:
-Jan Długosz
-Jan Kochanowski
-Mikołaj Rej
-Andrzej Frycz Modrzewski
-Piotr Skarga
-Aleksander Fredro
-Ignacy Krasicki
-Adam Mickiewicz
-Jan Brzechwa
-Maria Konopnicka
-Stanisław Lem
-Kornel Makuszyński
-Czesław Miłosz
-Sławomir Mrożek
-Bolesław Prus
-Władysław Reymont
-Henryk Sienkiewicz
-Juliusz Słowacki
-Wiesława Szymborska
-Jan Twardowski
-Stefan Żeromski

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T12:51:54+01:00
Średniowiecze;
Jan Długosz,Piotr Skarga

Odrodzenie(Renesans)
Jan Kochanowski
Mikołaj Rej


Barok-
Andrzej Frycz Modrzewski
Aleksander Fredro
Ignacy Krasicki

Romantyzm--Juliusz Słowacki,-Adam Mickiewicz

Pozytywizm-Stefan Żeromski ,Henryk Sienkiewicz,Bolesław Prus,Władysław Reymont.

Młoda Polska, Konopnicka, Brzechwa, Makuszyński.

Literatura wspolczesna-Wiesława Szymborska.Jan Twardowski. Czeslaw Milosz,
Mrożek, Lem

Pozdrawiam :)


2010-03-10T12:56:55+01:00
Średniowiecze:
Jan Długosz
Piotr Skarga

Odrodzenie:
Jan Kochanowski
Mikołaj Rej

Barok:
Andrzej Frycz Modrzewski
Aleksander Fredro
Ignacy Krasicki

Romantyzm:
Juliusz Słowacki
Adam Mickiewicz

Pozytywizm:
Stefan Żeromski
Henryk Sienkiewicz
Bolesław Prus
Władysław Reymont

Młoda Polska:
Maria Konopnicka
Jan Brzechwa
Kornel Makuszyński.

Literatura współczesna:
Wiesława Szymborska
Jan Twardowski
Czesław Milosz
Sławomir Mrożek
Stanisław Lem