Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T12:54:52+01:00
Witam ; ) . Myślę,że możesz to tak opisać:

Z ssaków najbardziej podoba mi się mis koala. Żyje on od 15 - 20 lat a waży gdzieś od 8 - 15 kg. Podoba mi się ten ssak,ponieważ niewiarygodne jest to,że misie koala żyją głównie na drzewach. Jeżeli już schodzą to tylko po to, aby przejść na kolejne drzewo. Żyją niestety samotnie lub w niewielkich grupach złożonych z samca lub kilku samic.
6 4 6
2010-03-10T13:38:55+01:00
Miś Koala to bardzo piękny ssak, z rzędu torbaczy. Jest niewielki, ma od 60 do około 85 cm. Jego waga może osiągać do około 15 kg. Występuje we we wschodniej Australii, w lasach eukaliptusowych. Bezpośrednio po urodzeniu, młode dostaje się do torby matki, gdzie przebywa przez okres sześciu miesięcy. Razem z matką pozostaje do około jednego roku. Po częściowym usamodzielnieniu się, przedostaje się na grzbiet matki. Misie Koala żyją do ok. 20 lat.
5 4 5