Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T12:53:30+01:00
C%=ms/mr*100%
5%=ms/250*100%
0,05=ms/250
ms=0,05*250
ms=12,5g
2010-03-10T13:29:24+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Cp=ms*100%/mr
ms=Cp*mr/100%
ms=5*250/100
ms=12,5g NaOH
2010-03-10T13:37:59+01:00
Cp=ms*1 00%/mr
ms=Cp*mr/100%
ms=5*250/100
ms=12,5g NaOH

Cp - stężenie procentowe
ms - masa substancji