Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T13:08:08+01:00
Jacek miał x+2 lat a ola miała 5 lat Staś miaał x+ 12 ile mieli wszyscy razem? zaznaczając ze x to 6

(x+2)+5+(x+12) =8+5+18= 31

Odp. Wszyscy razem mieli 31 lat.

Mam nadzieję że pomogłam proszę o naj! :)
2010-03-10T13:08:52+01:00
Jacek 6+2=8
Ola 5
Stać 6+12=18

Razem 18+5+8=31
2010-03-10T13:09:34+01:00
Wiek Jacka:
6 + 2 = 8 lat

Wiek Oli:
5 lat

Wiek Stasia:

6 + 12 = 18 lat

Wszyscy Razem :

8 + 5 + 18 = 31

Razem mieli 31 lat

Liczę na Naj ;)