Na początku roku szkolnego nauczycielka matematyki podała młodzieży tabelę zależności między liczbą punktów otrzymanych ze sprawdzianu a oceną

powyżej 95% / celujący
powyżej 85% do 95% / bardzo dobry
powyżej 75% do 85% / dobry
powyżej 55% do 55% / dostateczny
powyżej 40% do 55% /dopuszczający
poniżej 40% / niedostateczny

Piotr pisał cztery sprawdziany. Oto jego wyniki. Wpisz, jakie otrzymał oceny.

32pkt 7pkt 13pkt 45pkt
40pkt 35pkt 25pkt 60pkt

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T13:18:02+01:00
32/40=80% - bardzo dobry
7/35=20% - niedostateczny
13/25=52% - dopuszczający
45/60=75% - dobry
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T13:19:11+01:00
32/40=80% - bardzo dobry
7/35=20% - niedostateczny
13/25=52% - dopuszczający
45/60=75% - dobry
1 1 1
2010-03-10T13:19:46+01:00
32/40*100%=80%-dobry
7/35*100%=20%-niedostateczny
13/25*100%=52%-dopuszczający
45/60*100%=75%-dobry