Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T13:17:25+01:00
Spaghetti (różne rodzaje)
pizza (rózne)
Panna Cotta
Caprese
Dolce Torino
Tagliatelle z szynką w sosie śmietanowym
Penne z szynką i brokułami w sosie śmietanowym
Spaghetti z szynką w sosie śmietankowym
Omlet z Włoch czyli Frittata z warzywami
Risotto włoskie
Risotto z pomidorami

Lasagne


2 4 2
2010-03-10T13:18:24+01:00
Ludzie we Włoszech jedzą przede wszystkim makaron.
1 5 1