Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T13:24:58+01:00
Czas pokuty powinnam poświęcić na pojednanie się Panem Bogiem, zastanowieniem się nad właśnymi błedami i grzechami co zbliżyloby mnie do Stwórcy. Jest to czas, w którym nalezy się "wyciszyć", poświęcić go na przemyślenia nad wlasną osobą i życiem. Należy zażegnać wszelkie sporoy i otworzyć serca na miłość, wybaczyć cudze błedy. pojednać się z bliźnim.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T13:33:22+01:00
Czas pokuty to czas na zmiany , przemyślenia. Każdy z nas powinien wykorzystac go jak najlepiej. Powinien zbliżyc się do Boga, nauczyc się go rozumiec , rozmawiac z nim. Ten czas to przedewszystkim czas w którym powinniśmy oczyścic swoje serce zacząc pomagac bliźmim , a przedewszystkim szukac potrzebujących i im pomaga, powinniśmy zacząc dostrzegac nasze złe czynny i walczyc z nimi.
11 3 11
  • wid
  • Początkujący
2010-03-10T13:55:26+01:00
W czasie pokuty powinniśmy byc uspokojeni powiniśmy zastanowic się nad naszymi grzechami i nie czynic ich więcej.
14 3 14