Odpowiedzi

2010-03-10T13:32:27+01:00
Bycie przedszkolanką daje poczucie własnej wartości. Zawód ten przynosi same korzyści dla osób lubiacych spedzać czas z dziećmi. Jest ponadto bardzo pozyteczny dla osób pracujących. Każda ceniona się przedszkolanka powinna wiedzieć co tak naprawde robi .
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T13:33:20+01:00
Możemy rządzić dziecmi nauczyć je różnych rzeczy np czytać pisać. Ten zawód daje nam satyswakcje wyższosci.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T13:33:51+01:00
Dzięki byciu przedszkolanką ten zawód daje nam doświadczenie.
Jak radzic sobie z dziećmi, ale również pomaga nam zrozumieć dzieci i ich potrzeby.
Dzięki temu zawodowi w przyszłości będziemy mieli większe doświadczenie z dziećmi.