Odpowiedzi

2010-03-10T13:39:22+01:00
X+2x=x+9
2x=9
x=4.5
--------------------------------------
y+2y-5=11-y
4y-5=11
4y=16
y=4
--------------------------------------
3a+4=a-1+a+7
a+4=6
a=2
2010-03-10T13:39:55+01:00
X+2x=x+9
2x=9
x=4,5


y+2y-5=11-y
4y=16
y=4

3a+4=a-1+a+7
3a-2a=6-4
a=2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T13:42:53+01:00
X+2x=x+9
x+2x-x=9
2x=9 I:2
x=4,5

spr.
L=x+2x=4,5+2*4,5=13,5
P=x+9=4,5+9=13,5
L=P

y+2y-5=11-y
y+2y+y=11+5
4y=16 I:4
y=4

Spr.L=y+2y-5=4+2*4-5=4+8-5=7
P=11-y=11-4=7
L=P

3a+4=a-1+a+7
3a-a-a=-1+7-4
a=2

spr.
L=3a+4=3*2+4=6+4=10
P=a-1+a+7 =2a+6=2*2+6=4+6=10
L=P