"Wybiorę 3 stację drogi krzyżowej i oczami osoby, która tam występuje spojrzę na to co się tam dzieje. Opiszę swoje przeżycia i refleksje". Może być chociaż 1 osoba... ;] Bardzo proszę pomóżcie mi, mam to na jutro. ;))) Daje naj.^^.

2

Odpowiedzi

2010-03-10T14:02:45+01:00
Chyba będzie dobrze ;)

3. Jezus upada pod krzyżem
Jestem tu. Widzę to. Aż mi serce podchodzi do gardła. Patrzę jak Jezus upada pod krzyżem. Inni ludzie się tylko śmieją i patrzą z pogardą. A ja współczuje. Widziałam w oczach Jezusa całą prawdę. Wydaje mi się ,że myśli że nikogo przy Nim nie ma. Nie ma żadnego przyjaciela, by go pocieszył.


5. Szymon Cyrenejczyk pomaga nieść krzyż Jezusowi
Żołnierze obawiający się, że Jezus umrze przed Ukrzyżowaniem, dali rozkaz mężczyźnie, zwanemu Szymonem, aby Krzyż Jezusa. Trochę mi ulżyło jak zobaczyłam, że Szymon pomaga nieść Krzyż.

8. Jezus pociesza płaczące niewiasty.
Usłyszałam, jak przejęte trwogą niewiasty płakały i lamentowały. też mi się w pewnej chwili chciało płakać. Wtedy Jezus do nas powiedział : "Bądźcie błogosławione. Moja Krew obmyje wszystkie grzechy ludzkości. Popatrzcie, Moje córki, czas waszego zbawienia nadszedł."
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:20:22+01:00
Pan Jezus Spotyka swoja matkę.
(maryja)widze mojego syna cierpiacego , niosacego krzyz . odda on życie za wszystkich jestem z tego dumna , ale w koncu jets tomoj syn . ubolewam nad tym co tu widze i pragnę by ta mekka jak najszybciej sie skonczyła
szymon z cyreny pomaga nieść jezusowi kzyrz
szymon)- wytyczono mnie bym pomogl niesc krzyż jezusowi , chce mu pomuc , skrocic jego meke , robie to modlac sie i oraz pomagajac niesc krzyz bolesci na droge golgotę
św. weronika ociera twarz panu Jezusowi"
(weronika) widze Jezusa cierpiacego i obolalego. nie moge na to patrzec, serce sie kroi, czuje strach, niepokuj i chciałaym w jakis sposob mu pomóc. Ale jest to niemozliwe.otrę mu twarz i pozostawie zak Jezusa na tej chuscie , będzie to znak bolesći odwagi i znak ze byl ktoś taki kto za nas oddał zycie
2 4 2