Zadanie na dzisiaj !
Asia uwielbia godzinami oglądać telewizję.Któregoś dnia jej
mama straciła cierpliwość:
-Asiu jak możesz ?!Już trzy godziny siedzisz przed telewizorem!
-Ależ mamo ,to tylko 10 procent mojego wolnego czasu dzisiaj.

Uzasadnij ,że Asia się pomyliła.

dzięki ;

3

Odpowiedzi

2010-03-10T14:01:42+01:00
Jezeli 10% to mają być 3h to cały wolny jej czas musiałby wynosić 30H co nie jest mozliwe w ciągu jednego dnia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:02:45+01:00
Jezeli 10% to 3 godz
to 100%=30godz

a doba ma 24 godziny

pozdr
2010-03-10T14:08:04+01:00
Doba ma 24 godziny , przypuszczając,że Asia śpi ok. 9 godzin i w szkole spędza 8 godzin , na inne obowiązki (odrabianie lekcji, sprzątanie) poświęca 2 godziny , zostaje jej ok . 5 godzin , a 10% z 5 godzin to zaledwie 50 min. , a nie trzy godziny.
i tak naprawdę to jej czas wolny musiał by wynosic 30 godzin, a doba ma tylko 24 godziny