Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:02:10+01:00
Marzyć może każdy dlatego że marzenia można spełnić i one prowadzą człowieka do szczęścia. Każdy człowiek oraz dziecko ma prawo do swoich marzeń . Za marzenia sie nie płaci i to nic nie kosztuje . Miło jest pomarzyć i na chwilę zapomnieć o szarej rzeczywistości , aby pomyśleć o miłych chwilach.Dużo osób powinno więc realizować swoje marzenia.
43 4 43
2010-03-10T14:03:55+01:00
Moim zdaniem marzyć może kazdy człowiek.
Niezależnie od wieku.
Rzekłabym, ze człowiek starszy ma większe możliwości co do marzeń ponieważ łatwiej mu je spełnić.
Marzenia pozwalają nam choć na chwilę odciąć się od szarej rzeczywistości :)
36 2 36
2010-03-10T14:05:32+01:00
Moim zdaniem marzyć morze każdy. Uważam tak, ponieważ i dorośli czasem mają jakieś marzenia, skryte lub nie. Wszyscy powinni marzyć po to między innymi jest także świat aby każdy mógł w swoim życiu wymarzyć sobie coś. Każdy ma nadzieję że się to spełni jednakże nie wszystko idzie po myśli.
57 3 57