Odpowiedzi

2010-03-10T14:11:10+01:00
Rano kiedy wstałem, poszedłem przejść się do sklepu po świeże bułki. Nagle zaczął mocno wiać wiatr. Dwa drzewa połamały się i spadły na ulicę. Chodniki były zablokowane. Nie mogłem przejść więc zostałem w sklepie. Nie było prądu. Bardzo się bałem, a rodzice martwili się o mnie i nie mogli się dodzwonić. Po godzinie mama i tata przyszli do mnie. Nigdy nie zapomnę tej historii. ^^

Mam nadzieje że się podobało :P
15 1 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:45:03+01:00
Jak coś będzie źle to popraw xD
Droga (imię twojej koleżanki)
Na początku mego listu chciałabym Cię pozdrowić i spytać jaka jest u Ciebie pogoda.
Wczoraj u nas wiał bardzo silny wiatr. Gdy spoglądałam przez okno zauważyłam, że wiatr zniszczył nasz garaż.
Wiatr przewrócił nasze ulubione drzewo,na którym w lecie zawsze siedziałyśmy.Wiatr zniszczył jeszcze dużo rzeczy, ale już wszystko posprzątaliśmy i wszystko wygląda tak jak dawniej.
U ciebie na podwórku wiatr także narozrabiał, ponieważ was nie ma moi rodzice i ja wszystko uporządkowaliśmy.
Twój pies strasznie za tobą tęskni i bardzo się bał tej wichury.
Ja i twój piesek strasznie tęsknimy.
Czekam na twoją odpowiedz.Do zobaczenia!


PS Nie zapomnij napisac kiedy przyjeżdżasz.

(Twoje imię)
76 4 76