Odpowiedzi

2010-03-10T14:17:33+01:00
A)
rosnące - g
malejące - h
stałe -
b)
rosnące - g
malejące - f
stałe -
c)
rosnące -
malejące - h
stałe - f

2a)
f rosnąca od -nieskończoność do 1, stała od 1 do 3, malejąca od 3 do +nieskończoności
g malejąca w całej dziedzinie
h rosnąca od -nieskończoność do 0, malejąca od 2 do 2, rosnąca od 2 do +nieskończoności
2b)
f malejąca od -nieskończoność do -1, rosnąca od -1 do +nieskończoności
g malejąca w całej dziedzinie
h malejąca od -nieskończoność do -1, rosnąca od -1 do 0, malejąca od 0 do -nieskończoności
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:26:22+01:00
1. a)
funkcja rosnąca - g
funkcja malejąca - h
funkcja stała - brak
b)
funkcja rosnąca -g
funkcja malejąca - f
funkcja stała - brak
c)
funkcja rosnąca - g
funkcja malejąca - h
funkcja stała - f

Zad . 2
a)
f ros. dla x ∈ (-∞,1)
f mal dla x ∈ (3,∞)
f stałe dla x ∈ (1,3)
b)
f ros. dla x ∈ (-∞,∞)
f mal brak
f stałe brak
c)
f ros. dla x ∈ (-∞,0)U(2,∞)
f mal dla x ∈ (0,2)
f stałe brak
d)
f ros. dla x ∈ (-1,∞)
f mal dla x ∈ (-∞,-1)
f stałe brak
e)
f ros. dla x ∈ (-∞,2)
f mal dla x ∈ (2,∞)
f stałe brak
f)
f ros. dla x ∈ (-1,0)
f mal dla x ∈ (-∞,-1)U(2,∞)
f stałe brak

LICZE NA NAJ!!
5 4 5