Odpowiedzi

2010-03-10T14:07:38+01:00
Rodzina jest dla mnie otuchą i wsparciem w każdej sytuacji. Bez względu na wszystko mogę zawsze na nią liczyć. Bardzo ją kocham i nigdy jej nie opuszczę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:09:20+01:00
Dla każdego człowieka najwazniejsza powinna byc rodzina. Z domu rodzinnego wynosimy wszelkie nauki o zyciu. Od rodzicow i rodzenstwa uczymy sie radzenia sobie w swiecie. Szacunku i milosci rodzinnej nie zastapi nam zaden przyjaciel, ani znajomy. Jesli potrafimy kochac swoich rodzicow i rodzine, bedziemy potrafili kochac innych ludzi i szanowac ich takimi jacy sa. Rodzina jest dla mnie najwazniejsza, poniewaz bez niej by mnie nie bylo na swiecie. A nawet jeslibym byla, to nie osiagnela bym bez niej tego co moge teraz. Milosc w rodzinie wspiera mnie w moich dzialaniach i osiaganiach wyznaczonych celow. :) :)
56 1 56
2010-03-10T14:16:49+01:00
Moja rodzina jest dla mnie najważniejsza ponieważ bez niej nie moge żyć xD