Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:10:55+01:00
Jest- czasownik lp rodz meski
pełen- przymiotnik lp, rodzaj m
rodzinny przymiotnik,l mn rodz zenski
tajemnic - przymiotnik , lp,rodz zenski
ktore - rzeczownik
zazwyczaj rzeczownik , lp,rodz, nijaki
wczodza czasownik lp, rodz meski, tryb ozn, czas teraz,
na przyimek
jaw rzeczownik lp, rodzaj meski

mam nadzeeje ze dobrze
2010-03-10T14:11:36+01:00
Jest- czasownik os.3 lp rodz meski
pełen- przymiotnik lp, rodzaj m
rodzinny przymiotnik,l mn rodz zenski
tajemnic - przymiotnik , lp,rodz zenski
ktore - rzeczownik
zazwyczaj rzeczownik , lp,rodz, nijaki
wczodza czasownik os3 l.mn , rodz meski, tryb ozn, czas teraz,
na przyimek
jaw rzeczownik lp, rodzaj meski