Odpowiedzi

2010-03-10T14:07:01+01:00
Oznacza to że nie należy gonić za pieniędzmi itp. dlatego że to jest złudne i nie prawdziwe a powinno sie robic coś pokornego dobrego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:15:35+01:00
Uważam że słowa Jana Pawła II są bardzo ładne, lecz nie podobne do ludzkości.
Słowa te oznaczają, że nie mamy gonić "losu", nie mamy dążyć tylko do sławy i bogactwa. Mamy iść za dobrem i wiarą chrześcijańską. Nie jest ważne czy się jest biednym, czy bogatym ważne jest to co się ma w sercu, tym kim się jest naprawdę, dobrym, szczerym, pokornym człowiekiem.
I to właśnie oznaczają te piękne słowa, które powinny zmienić człowieka.
13 4 13