Odpowiedzi

2010-03-10T14:08:52+01:00
Zmieszac Plasteline o kolorze żółty i niebieski i czerwony

ewentualnie niebieski i zielony zalezy jakie sa odcienie:)
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:09:07+01:00
Uważam że niebieski, żółty z odrobinką czerwonego. Jeżeli potrzebujesz jeszcze ciemniejszego dodaj odrobinkę czarnego i dobrze zmieszaj.

Powodzenia !
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T14:47:08+01:00
Żółty ,niebieski i czerwonego
5 2 5