W pokoju jest 5 mężczyzn. każdy z nich jest albo kłamcą ,który zawsze kłamie,albo rycerzem,który zawsze mówi prawdę. każdemu z nich zadano pytanie:"ilu kłamców jest w pokoju?" .padły odpowiedz"jeden","dwóch","trzech","czterech","pięciu".ilu kłamców było w pokoju?
a)1
b)2
c)3
d)4
e)5

nie może to być a).

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:11:46+01:00
D) 4 kałmców

4 kłamie, że jest 1 kłamca, 2 kłamców, 3 kłamców, 5 kłamców.
1 mówi prawdę, że jest 4 kłamców.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T14:12:19+01:00