Przepis kulinarny!
-nazwa potrawy
-spis potrzebnych produktów
-sposób przyrządzenia
-czas przyrządzenia
-ilość porcji
Najlepiej by było jak byście napisali
wartość energetyczną i przybliżony koszt

Może być nawet sałatka jakaś, nie musi to być jaka super potrawa:)
Proszę o szybką odp.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T14:19:07+01:00
Składniki:
1 woreczek ryżu
1 puszka kukurydzy
½ szklanki orzechów włoskich
1 średnia cebula
1 puszka tuńczyka w oleju
Sos Winegret:
2 łyżki oliwy z oliwek
2 łyżki octu 10%
4 ząbki czosnku
sól
pieprz
cukier
Sposób wykonania:

Ryż ugotować w osolonej wodzie, odcedzić i ostudzić. Kukurydzę osaczyć z zalewy. Orzechy włoskie drobno pokroić. Cebulę pokroić w kostkę. Tuńczyka osączyć z zalewy. Do miski przełożyć ryż, kukurydzę, orzechy włoskie, cebulę, tuńczyka i wymieszać.

Do małego słoiczka wlać oliwę z oliwek i ocet. Dodać zmiażdżony czosnek, szczyptę soli, pieprzu i cukru. Następnie słoiczek zamknąć i kilka razy mocno wstrząsnąć. Gotowy sos wlać do miski z sałatką i delikatnie razem wymieszać. Sałatkę schłodzić w lodówce.
2010-03-10T14:19:16+01:00
Mielony kozi ser z cytryną i szczypiorkiem
Składniki:
• 230 g koziego sera
• 1/3 szkl. tłustej śmietany
• szczypta soli1/8 łyżeczki pieprzu
• 1 łyżka posiekanego szczypiorku
• ½ łyżeczki skórki z cytryny

Sposób wykonania:
Wszystkie składniki zmiksować w mikserze, aż do uzyskania gładkiej pasty.
Podawać zaraz po przygotowaniu.
Cza przygotowania 20min.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:24:28+01:00
Pizzaa Z Szynka
PRzygotowanie 30 min
oczekiwanie i pieczenie łacznie 50 min
Smakolyk dla 4 osob

Przygotuj ciasto:
25g drozdzy
200ml wody
1 łyzke oleju
1/2 łyzeczki soli
ok. 300g mąki

Farsz.
2 cebule
1 lyzke masla
5 pomidorow
sol pieprz

1 lyzka oregano
2 lyzki koncentratu pomidorowego
125g pieczarek
100g szynki
6 oliwek
100g zoltego sera
1 lyzke oleju
Potrzebne
( miska, rondel, sitko,nóż, deska do krojenia,łyzka, patelnia,walek do ciasta, )

1. Drozdze rozmieszaj w letniej wodzie dodaj olej sol i wieksza czesc przesianej maki
2. Stopniowo dodawaj reszte mąki . caly czas mieszaj ciasto lyzka Az stanie sie miekkie
3. Przykryj mise sciereczka I zostawciasto na 30 min
4. Dodaj cebule i pomidory
5. Przypraw sola pieprzem i oregano Rozgrzej piekarnik do 255 stopni
6. Umyj grzyby i odsacz
7 Smaz pieczarki na patelni dodaj 1/2 lyzeczki masla I przypra sola
8 Rozwalkuj ciasto
9.Posmaruj ciasto koncetratem Posyp sola pieprzem Rozloz szynke pieczarki
10 Pomidory i cebule poloz Serem posyp
11. piecz 20 min


Koszt MYsle Ze do 20 zł:) chyba ze masz artykuly w domu a wiekszosc napewno wiec mniej:)