Odpowiedzi

2010-03-10T14:28:05+01:00
2010-03-10T14:28:57+01:00
Na podstawie obliczeń trójkątu równoramiennego długość musi wynosić:
2 razy 2km = 4km

W razie potrzeby rysunku, proszę o kontakt przez zadane.pl :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:40:23+01:00
Samolot po starcie wznosi się pod kątem 30° do pasa startowego. Jak długa musi być droga wznoszenia,aby samolot znalazł sie na wysokości 2 km?

droga wznoszenia musi byc 2 razy większa niż wysokoś, bo jest to odcinek znajdujący sie naprzeciw kata 30 stopni

czyli: 2*2=4 km