Odpowiedzi

2010-03-10T14:32:19+01:00
I = 2x
II = 2x-50
III = x
I+II+III=500
2x+2x-50+x=500
5x=500+50
5x=550
x=110

I = 2x=2*110=220
II = 2x-50=220-50=170
III = x=110
Sp.
I+II+III= 220+170+110=500
Odp. Pierwsza liczba=220, druga=170, a trzecia=110
pozdrawiam:)
2010-03-10T14:32:53+01:00
X+2x+2x-50=500

5x= 500+50
5x=550 /:5
x=110

pierwsza liczba 2*110= 220
druga liczba 220- 50= 170
trzecia liczba 110
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:34:58+01:00
X - 3 liczba
2x - 1 liczba
2x-50 - 2 liczba

x + 2x + 2x-50 = 500
5x-50 = 500
5x = 500+50
5x = 550/:5
x = 110

1 liczba - 220
2 liczba - 170
3 liczba - 110
1 5 1