Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:33:54+01:00
Pan Bóg nas bardzo kocha. Mimo ze go nie widzimy on jest z nami w życiu codziennym . Pomaga nam uporać się z codziennymi problemami . Przez codzienną modlitwe możemy z nim rozmawiać . Pan Bóg pokazuje że jest z nami pod postacią człowieka kiedy zdarza się cud. Znamy niektóre z nich np. takie kiedy Hostia przemienie się na ciało ludzkie .

Pozdro ;*.
2010-03-10T14:36:10+01:00
Bóg okazał to np. w tym jak przeprowadził Mojżesza z narodem przez morze czerwone lub jak zesłał narodowi egipskiemu manne z nieba bo nie mieli co jeść..
2010-03-10T14:36:13+01:00
Bóg wiele razy okazywał, że zależy mu na ludziach...pomógł mu uciec z Egiptu, zesłał mannę z nieba oraz przepiórki. Przede wszystkim jednak dał swojego jednorodzonego syna, by zbawił świat.