Odpowiedzi

2010-03-10T14:33:04+01:00
Czynniki wpływające na popyt - Ze strony konsumentów:
- cechy inwidualne każdego z nas
- dochody
- cena produktu
- jakość produktu
- struktura geograficzna, demograficzna
- efekt naśladownictwa i demonstracji
- struktura zaoferowanych produktów
- wartość użytkowa produktów
- działania promocje

1 2 1
2010-03-10T14:33:07+01:00
- cechy inwidualne każdego z nas
- dochody
- cena produktu
- jakość produktu
- struktura geograficzna, demograficzna
- efekt naśladownictwa i demonstracji
- struktura zaoferowanych produktów
- wartość użytkowa produktów
- działania promocje
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:33:53+01:00
Chodzi o takie ze strony konsumentów? Jeśli tak to:
- cechy inwidualne każdego z nas
- dochody
- cena produktu
- jakość produktu
- struktura geograficzna, demograficzna
- efekt naśladownictwa i demonstracji
- struktura zaoferowanych produktów
- wartość użytkowa produktów
- działania promocje
1 2 1