Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:34:59+01:00
Ponieważ obligacje są bezpieczniejsze. Jest z nich mniejszy zysk lecz zarabia się zawsze, a kupując akcje można zarobić dużo lecz i wiele stracić.
1 5 1
2010-03-10T14:38:49+01:00
Obligacje są bezpieczne, zarabiamy na nich zawsze!
od kwoty, którą damy rośnie nam kwota z jakimś procentem, gdyż Skarb Państwa pożycza od nas pieniądze i po jakimś czasie oddaje je nam z procentem.

Akcje są najniebezpiecznejszą formą inwestowania.
Możemy na nich więcej zyskać niż na obligacjach, ale możemy na nich również stracić. A na obligacjach zarabiamy tylko, a nie tracimy.
4 5 4