Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:36:05+01:00
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Ministerstwo Finansów
Ministerstwo Gospodarki
Ministerstwo Infrastruktury
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Ministerstwo Obrony Narodowej
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Ministerstwo Skarbu Państwa
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Ministerstwo Sprawiedliwości
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Ministerstwo Środowiska
Ministerstwo Zdrowia

prosze xd
5 5 5
2010-03-10T14:40:08+01:00
Edukacji narodowej
finansów
gospodarki
pracy i polityki społecznej
nauki i szkolnictwa wyższego
infrastruktury
rozwoju regionalnego
kultury i dziedzictwa narodowego
obrony narodowej
rolnictwa i rozwoju wsi
skarbu państwa
sportu i turystyki
sprawiedliwości
spraw wewnętrznych i administracji
spraw zagranicznych
środowiska
zdrowia
2 2 2