Odpowiedzi

2010-03-10T14:37:44+01:00
Skala 1:4000
3cm, 4 cm
3x4000=12000cm
4x4000=16000cm
Odp. Działka w rzeczywistości ma 12000cm i 16000cm.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:38:04+01:00
Skala 1:4000
1cm na mapie - 4000cm w rzeczywistości
1cm na mapie - 40m w rzeczywistości

3cm x 40m = 120m
2cm x 40m = 80m

odp. Parking ma w rzeczywistości wymiary 120m x 80m
3 3 3
2010-03-10T14:38:22+01:00
1:4000
4000cm * 3cm = 1200cm - rzeczywisty wymiar
4000cm * 2cm = 8000cm - rzeczywisty wymiar
2 1 2